Lehed

neljapäev, 3. märts 2016

Vaheaeg

Minu vaheaeg oli väga tegus ning lihtsalt n-ö lebotamiseks oli ainult üks päev.

Laupäev (20.02) – Sõitsime me Lääne-Taani isapoolsele vanaemale külla. Sinna sõit võttis aega 2 tundi. Kuna mu vanem hostõde oli Prantsusmaal suurareisil, siis õnneks ei pidanud meist keegi kõige taga väikesel istmel istuma. Vanaema oli tore, aga temast oli väga raske aru saada, kuna üldse nendest kes Lääne-Taanis elavad, on raske aru saada :D Muidugi otsustas sel päeval mu telefoni laadija otsad anda ja minul on väga raske autosõite üle elada ilma muusikata.

Pühapäev (21.02) – oli mul see ainuke kodus lebotamise päev.

Esmaspäev – kolmapäev (22-24.02) käisime me koos emapoolsete vanavanematega suvilas. Esialgselt pidin sinna jääma ainult teisipäevani, kuid seal oli nii mõnus olla. Eriti kui vahepeal läks ilm kohe eriti suviseks. Nende päevade jooksul külastasime seal lähedal olevat linnakest nimega Løkken ja käisime ka mere ääres jalutamas.








Kolmapäeva hommikul sõitsin sealt bussiga Aalborgi, sest pidin sõbrannaga kokku saama. Sõbranna pool ajasime lihtsalt juttu, käisime jalutama, sõime ja mängisime wii-d :D Taanlased on alati nii külalislahked  ja iga kord kui keegi külla tuleb, käib asja juurde koos koogi söömine ja kohvi joomine, või vähemalt koos lõunasöök.

Neljapäev (25.02) – käisin oma eelmisel vahetusperel külas. Mind oodati väga ning uuesti kohtuda oli päris tore. Õhtusöögiks tehti minu lemmikut flæskestegi liha.


Reede (26.02) – Käisin oma väga heal sõbrannal külas. Otsustasime, et teeme kaneelisaiu ning kuna tema ülejäänud pere oli suusareisil nagu enamused inimesed, siis pidime ise õhtusööki vaaritama. Koos jõudsime otsusele, et proovime teha lõhe-spinatipirukat. See oli lihtsalt nii nämma. Mul on üldse viimasel ajal mingi spinatipirukate hullus peal :D Sõbranna oli ostnud endale juicery, sest talle meeldib igasuguseid puuvilju ja juurvilju mahlaks teha. Sel õhtul otsustas ta miksida kokku porgandid, spinatist üle jäänud mahla, ingverit ja sidrunit. No minule see mahl väga ei istunud, aga õnneks tegime ka õuna-apelsini mahla.


Laupäev-pühapäev(27-28.02) – Tuli mulle sõbranna külla (vabatahtlik Saksamaalt). Õhtu veetsime talle lokke tehes lokitangidega, mis ikka väga hullult suitsesid. Ma imestan, et me tal juukseid küljest ei kõrvetanud :D Peale seda läksime koos Aalborgi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar