Lehed

reede, 11. detsember 2015

Keskaastaseminar ja gala

20.-22. november toimus  Odenses YFU keskaastaseminar koos kõikide teiste vahetusõpilastega (nagu siis, kui me saabusime Taani). Pidin rongiga sõitma 3h Odensesse ning seal rongijaamas saime kõik kokku. Edasi läksime hostelisse. Mina olin toas seitsme inimesega. Laupäeval olime gruppides ning rääkisime kuidas meil läheb jne. Juba kuu enne seda laagrit pidime valima, kas me tahame olla inglise või taani keelses grupis. Olin vist ainuke eestlastest, kes valis taani keelse grupi, kuigi ma olin kuni laupäevani suht närvis, sest ma arvasin, et ma ei saa seal väga hakkama. Aga no sain ikkagi hakkama. Aru sai enamjaolt kõigest, aga vastata on juba keeruline. Õhtul ajasime mitu tundi juttu ja mängisime mingeid mänge. Pühapäeva hommikul hüpati meile tuppa sisse ja karjuti, et õues sajab lund. Mehhiklanna, kes minu naris üleval magas, hüppas kohe alla ja jooksis õue. Ta ei olnud oma elus kordagi lund näinud. Mina sellest lumest väga vaimustuses polnud, sest õues oli külm ja see oli rohkem lörtsi laadne. Peale seda pakkisime asjad, sõime hommikust ja ruttasime rongijaama. Seal tuli aga välja, et need rongid mis Kopenhaagenist tulevad jäävad ikka väga palju hiljaks, sest seal sadas rohkem lund. Pidin minema kl 12:34 rongiga, aga kuna see jäi oma tund aega hiljaks otsustasime, et läheme lihtsalt järgmisele rongile, mis sõidab põhja jüütimaale. Rong millele läksime jõudis kohale kella ühe paiku, kuigi see pidi Odenses olema kl 09:07 hommikul ehk siis see jäi 215min hiljaks (jah nad kirjutavad hilinemise minutites, mitte tundides). Sõitsin Aalborgi ning sealt korjas mu hostisa mind üles ning me läksime sugulaste poole õhtusöögile. Ma olin ikka vääääga väsinud, kui me lõpuks koju jõudsime.
Natuke lund



Sellest järgmine reede toimus meil koolis gala. Esimese aasta tüdrukud pidid lühikesi kleite kandma, teise aasta omad põlveni ning kolmanda aasta omad pikki kleite. Minu jaoks oli kõik imelikum see, et pooled kandsid juba galale jõudes ketse või tosse ja väga paljud vahetasid oma kingad tossude vastu peale esimest piduliku tantsu. Me tantsisime Les Lancieri, mida mina olin ainult ühe kehalise tunni ajal harjutanud (ning poole ajast õppisin ma mehe osa, sest esialgselt pidin ma tantsima tüdrukuga).  Igatahes üllatavalt hästi tuli välja. Peale seda läks edasi tavaline gümnaasiumi pidu.
Minu kooli võpid(üleval vasakult itaallane,austerlane, tailane ja minu kõrval tüdruk Tšiilist)

Laupäeval toimus mu klassiõe sünnipäev. Enne seda toimus eelpidu klassivenna pool, kus oli ainult seitse inimest ning seal me sõime koos õhtust ning ajasime lihtsalt juttu. See eelpidude asi on siin Taanis väga tavaline ning paljud ütlevad, et tavaliselt on see ka kogu õhtu parim osa :D Päris ausalt öeldes olen täitsa nõus sellega :D


Pühapäeval pidin kell 10 Aarhuses olema ning seal toimus YFUga julehygge ehk siis saime kokku minu tsooni inimestega ning meisterdasime mingeid jõulukaunistusi ja sõime ning lõpuks läksime vanasse linna. Sinna sisse saamiseks pead ostma piletid ning see on nagu muuseum, kus vanades majades oli kujutatud elu tollel ajal. See kõik oli ümbritsetud suure aiaga ning need majad on kokku toodud üle Taani. Olen seal varem korra käinud, kui ma Comeniusega projektiga esimest korda Taanis käisin.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar