Lehed

teisipäev, 13. oktoober 2015

Üks lühike postitus

Ega nädala sees midagi huvitavat ei juhtunudki, kui see, et ma magasin esimest korda sisse ja jäin sellepärast ka rongist maha (pidin taani keele tundi minema).

Reedel toimus koolis fredagscafe See on Taanis iga kuu esimesel reedel täiest tavaline. Kõik kes tahtsid, said osta õlu (tegelikult see fredagscafe mõte ongi), kuid nad müüsid ka karastusjooke ning kooki ja mingeid muid saiakesi ehk siis kõik ümber minu jõid õlu ning mina istusin seal oma sprite pudeliga ning koogiga :D Peale selle toimusid mingid klassidevahelised mängud lava peal ning selle kohapealt võin öelda, et minu kool oskab väga hästi korraldada ja organiseerida üritusi. Samal õhtul läksime kogu klassiga klassivenna poole.


Laupäev läks mööda töökalt ning pühapäeval läksime koos hostema ja õdedega seoses punase risti organisatsiooniga annetusi koguma. Pühapäeval oli see üle taaniline üritus. Me saime kaarti ning pidime käima ukse tagant ukse taha. Meie grupis oli veel perekonnasõber oma tütrega. Meile ei öelnud ei mitte ükski inimene, võib-olla ta sellepärast, et mu hostõde ja tema sõbranna olid need kes ukse taha läksid :D Selle organisatsioonil on ka app telefoni jaoks, et saab ka telefoni teel annetada raha, mis on jällegi väga kaval, sest kui sul sente/münte pole, siis sa saad telefoni teel annetada. Mina muidugi mässasin kõige väiksema õega terve see aeg, aga lõbus oli :D


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar