Lehed

neljapäev, 1. oktoober 2015

Käisin esimest korda IKEAs! :D

Esmaspäeval pidime ärkama kell 6, sest ema oli sünnipäev. Kahjuks sain ma ainult 5 tundi magada. Sõime kõik koos hommikusööki, mis mulle tunduvad väääga pikad, kuid samas kui me ei söö koos, siis ma igatsen seda. Lühikesest unest oleks ma eeldanud, et ma oled terve päeva koolis väga väsinud, aga ei. A ja kooli minnes jalutas üks vanem härra oma koeraga ning mina pidin neist rattaga mööda sõitma, kui ta nägi mind, ütles tere hommikust. Seda on ennemgi juhtunud, et täiesti suvalised inimesed tere ütlevad, kuid see toob alati naeratuse näole, kui sõbralikud siinsed inimesed on.

Teisipäeval läksin esimest korda n-ö järelaitamisse ehk siis kõik istuvad koos ja kui sul on küsimusi, siis õpetajad kõnnivad ringi ning sa saad abi küsida. Mina läksin sinna, sest Frida (tüdruk mu muusika klassist) lubas mind aidata mu muusika kodutööga ning mul pole enam ammu õrna aimugi, mis muusika tunnis toimub :D Igatahes selgeks ta mulle selle kõik tegi, mis on väga armas temast.

Kolmapäeval tahtis pere, et ma midagi õhtusöögiks teeksin ehk siis otsustasin teha kartuliputru ja hakklihakastet. Noh kõige lemmikuim ei tundunud olevat, aga samas juurde tõstsid küll. Järgmisel nädalal lubasin makaroni piimasuppi teha. Eks näis kuidas see maitseb :D

Reedel oli kooli sünnipäev ning iga klass pidi valima endale teema ning selle teema kohase koogi küpsetama ja oma diivani ning selle ümbruse ära kaunistama. Meie teemaks sai suusapidu ning ma olin tõsiselt üllatunud, kui palju kõik mu klassikaaslased panustasid sellesse. Seda kõike hindas žürii ning me saime kolmanda koha, mis on väga hea.

Meie klassi kook

Peale kooli sõitsime koos Theo, Kao ja Simonega (VÕPid minu koolis) IKEAsse, sest esiteks ma polnud kunagi seal käinud :D ja teiseks me tahtsime süüa. Hiljem läksime Aalborgi ning sealt pidin rongiga tagasi tulema, aga mul läks ajataju kaduma ning kui ma kella lõpuks vaatasin, siis sain aru, et ma pean rongi peale jooksma. Jaaaa ma jäin rongist maha. 2 sekundiga. No juhtub :D

Peale sööki väike puhkus (austerlase kaotasime ära :D )

Laupäeval läksin uuesti Aalborgi, et saada kokku yfukatega. Koos sõime lõunat ning siis mängisime bowlingut. Meil oli mängimiseks tund aega. Kohe alguses otsustas meie rada, et ta ei taha töötada. Ootasime kokku umbes 15 minutit. Lõpuks viskas üle ning vahetasime rada ning ka see rada otsustas, et ta ei taha väga töötada ehk siis kokku mängisime umbes 30 minutit, aga sellegipoolest oli lõbus.
Koju jõudes kohtusin lõpuks oma host-tädiga, kes kolis Londonist tagasi Taani ning vanaema ja vanaisa olid ka õhtusöögile tulnud.



Pühapäeval oli lihtsalt perepäev. Käisime kõik koos mänguväljakul ning mängisime jalgpalli. Host-tädi jooksis muidugi ringi piduliku kleidi ja kingadega, aga ta mängis väga hästi :D Igatahes, ta on väga äge inimene. Hiljem, kui tädi oli koju sõitnud, sõitsime me umbes 25km kuskile väikesesse poodi, et osta sealt jäätist. Nad teevad seal ise seda jäätist ning pühapäev oli viimane päev, kui see avatud oli ning rahvast oli mega palju, kuigi ma ei saa aru miks :D. Ja peale selle, ma ei saa aru, miks taanlaste tehtud jäätised nii suured on :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar