Lehed

laupäev, 19. september 2015

Spordipäev & esimene koolipidu

Esmaspäeval sain aru, et olin ikka täielikult haigeks jäänud. Õhtul sai emaga natuke (natuke üle kahe tunni või nii :D ) skypes räägitud, aga väga hea tunne oli jälle rääkida kõik oma mured ja rõõmud südamelt ära :D

Teisipäeval mul taani keele tundi polnud, kui teised said ikkagi Aalborgis raamatukogus niisama kokku. Mõtlesin, et esiteks kuna mul polnud veel kehtivat rongikaarti, siis oleks suhteliselt mõttetu kallis niisama sinna kohale sõita ehk siis ma otsustasin kooli minna. See oli päris hea otsus, sest füüsika tunnis tegime mingit katset gruppides ja mida rohkem grupi tööd, seda lähedasemaks ma oma klassikaaslastega saan. Kuna ma olin ikka täitsa haige, tahtsin ma teed endale teha. Võtsin kodust oma tee kotikese kaasa, aga siis tuli välja, et kui ma kuuma vett tahan, siis pean seda ostma ning üks topsitäis maksis 6kr (0.80€). Ainult vesi. Mõnel klassil on olemas oma veekeetja, kuid meil veel ei ole. Järgmine kord võtan kodust oma kuuma vee kaasa.

Peale kooli pidin minema panka oma rongi kaarti eest maksma ning mu pere ütles, et sa saad igas pangas selle eest maksta. Lähen mina panka ja tädi seal vaatab mind kahtlase näoga ning sellist asja saab ainult postkontoris maksta. No jee ma tean kus see postkontor on. Selle asja ajas lõpuks hostisa korda. Peale panka läksin üle tee apteeki, et osta kas mingi kraadiklaas (meil kodus puudub normaalne kraadiklaas) või siis teed nagu coldrex vms. Normaalset kraadiklaasi nad ei müü, ning see mis oli, oli ka suhteliselt kallis. Läksin siis küsisin müüja käest gripiteed. Jälle vaadati mind nagu ma mingi imelik oleks. Lõpuks ütles ta, et meil siin kõrval on toidupood, mine ja osta kummeliteed. Peale seda olin ma juba suht kuri. Õues oli väga ilus ilm ja mina olin kuri, kurb ja tige. Lootsin, et keegi minuga vestlust arendama ei hakka, sest muidu ei oleks minu suust midagi head välja tulnud. Kodus läksin otseteed teki alla ja otsustasin sinna jääda.

Õhtuks aga olin juba nii pikali maas, et muusikali proovi otsustasin mitte minna, millest on mul tegelikult väga kahju, sest mulle väga meeldib seal. Kui hostema koju jõudis, kraapis ta mingid ravimid välja ja söötis need mulle sisse ning käskis ära magama minna.

Kolmapäeval otsustasin vaba päeva teha, kuid mingi hetk pidin ikkagi kooli minema, sest pidin oma muusika kodutöö ära viima. Enne kooli minekut, tundus nagu oleksin juba täitsa terve, aga koju jõudes mõtlesin, et kohe kukun kokku. Ehk siis jälle teki alla minek.

Neljapäeval peale keelekooli ruttu koju ja õhtul läksin klassiõe sünnipäevale, mis oli minu majast kolme maja kaugusel. Kolm tundi istumist, midagi aru ei saanud :D Lõpuks leidsin klassiõe, kes minuga rääkis.

Reede hommikuks oli hääl suhteliselt nulli lähedane, kuid siiski läksin spordipäevale. Iga klass pidi endale kostüümi valima ja minu klass otsustas, et me oleme ninjad. Paar nädalat enne pidime ära valima, mida me mängida tahame. Ma valisin m-palli ehk siis see on suhteliselt lähedane pesapallile. Oma tervisega ei tahtnud ma just väga sinna jooksma minna, aga õnneks üks klassiõde tahtis minu asemel mängida. Ma siis vaatasin niisama kõrvalt.

 Meie ninjad haldjate vastu

Klassiõed

Peale spordipäeva käisin ruttu kodust läbi ning siis edasi klassiõe pool eel-eelpeole. Olime koos nelja klassiõega, sõime pitsat ja rääkisime niisama juttu. Sealt edasi liikusime teise klassiõe poole, kus saime kogu klassiga kokku. Mängisime seltskonnamänge, tegime grupipildi ning lõpuks läksime kõik koos kooli, kus toimus esimene suur koolipidu. Esimese aasta õpilased pidid riietuma valgesse, teise aasta omad sinisesse ja kolmas pidi mustas tulema. Kutsutud olid ka eelmisel aastal lõpetanud õpilased. Selleks, et peole sisse saada, pidime päeval juba ostma endale käepaela. Uksepeal kontrolliti ka kotid läbi, et enda jooke sisse ei veaks. Mis minu jaoks oli erinev eesti koolide pidudest on see, et koolis müüdi alkoholi. Mitte küll midagi kanget, aga siiski. Pidu oli iseenesest väga äge. Olin kuidagi oma hääle tagasi saanud (kuigi hostisa ikka naeris, et mu hääl kõlab nagu liiga palju viskit ja sigareid :D ), kuid mingi hetk otsustas hääl, et kõik, aitab ja läinud ta oligi. Osad õpilased läksid peale pidu veel edasi Aalborgi pidutsema ning kooli ette telliti isegi buss (muidugi pilet tuli ise maksta), kuid kõik kes minna tahtsid, ei mahtunud bussi peale. Mina läksin peale koolipidu koju ning õnneks tuli üks klassiõde minu majani koos minuga, sest ta elab seal lähedal. Üksi seda teed (koolist koju) läbi käia pimedas on päris õudne, kuigi seda ma pean tegema iga nädal tänu hilistele muusikali proovidele.

Laupäevaks, nagu võib arvata, ei rääkinud ma üldse. Isegi sosistamisest loobusin. Muidugi see nädalavahetus oli Lucca meil ning ta üritas koguaeg minuga vestlust arendada, isegi kui hostisa mainis talle mitmel korral, et mul ei ole häält. Hostisa otsustas, et sel laupäeval me ei tee mitte midagi..jaa siis järsku tuli mõttele, et sõidaks metsa ja jalutaks seal ringi. Nii palju siis puhkamisest. Kuid tagasi jõudes vaatas ta mind ja ütles, et no sa pead ikka puhkama :D


Pühapäeval pidime vara ärkama ning Aarhusesse sõitma, sest meil oli kokkusaamine minu tsooni VÕPidega. Seal jagati vanemad ning meid gruppidesse ning rääkisime, kuidas meil läinud on, millised olid meie ootused enne siia tulekut ja kas nii ka on.  Kuna vanemad olid ka gruppides, siis muidugi arutasid nad kui palju keegi meist taani keeles juba räägivad. Igatahes tagasi sõites otsustas hostisa, et me läheme ka nüüd üle taani keelele. Nüüd ongi kodus nii, et hostisa räägib minuga taani keeles ja ta on väga kange selles suhtes, mis on muidugi hea. Hostema, aga räägib rohkem inglise keelt, kuigi ta üritab ennast koguaeg parandada ja rääkida minuga ka taani keeles :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar