Lehed

esmaspäev, 21. september 2015

Ei oskagi midagi pealkirjaks panna

Esmaspäeval midagi huvitavat ei juhtunud. Ema, õde ning vend jõudsid Londonist tagasi ja mulle toodi kruus kingituseks, mis on väga armas neist. Eriti hea on see, et nüüd mul on oma tass, millest teed juua jaaa nüüd meil on majapidamises kolm kruusi :D

Teisipäeval jäin peale keeletunnis käimist Aalborgi ning me käisime linnapeal ringi ning mõnes poes shoppamas. Õhtul käisin jälle muusikali proovis ning siiani me lihtsalt laulsime koos suvalisi laule, aga nüüd rääkisime juba tõsisemalt muusikalist ning pidime kirja panema, mida me teha tahame. Laulan siiski ainult kooris.

Kolmapäeval vaatasime ajaloo tunni ajal filmi „12 Years a Slave“. Selleks oli meil suur klass suure ekraaniga ja võimsa helitehnikaga.

Inglise keele tunnis tegime jälle eksamiülesandeid. Ma ei oleks elus arvanud, et inglise keele tund võib mulle raske olla, aga no kui sa ikka pead inglise keelest taani keelde asju tõlkima või põhjendama taani keeles, siis pole just eriti lihtne :D

Õhtul tulid hostemale külla Elisabethi klassikaaslaste emad ning kuna see oli ainult emadele, pidime meie all korrusel filmi vaatama. Vaatasime mingit taani multikat, mis oli nii enam-vähem normaalne :D

Sain teada, et neljapäeval jääb mul taani keele tund ära ehk siis pidin kooli minema. Mul oli „super“ tunniplaan. Esimene tund füüsika ning neljas tund inglise keel. See tähendab, et pidin vara ärkama, et esimeseks tunniks kooli jõuda, siis läksin koju, ning poole kolmeks kooli tagasi.

Peale kooli pidin väikesele õele kooli järgi minema. Kui ta mind nägi jooksis ta kohe mind kallistama. Ta tundub ikka nii uhke eriti kui ta ühele poisile ütles, et see on minu suur õde ja ta räägib inglise keelt :D Õhtul läksime vanaisa juurde õhtusöögile.

Reedel läksime mingite perekonnatuttavate juurde õhtusöögile. Ma olin suhteliselt üllatunud, kui palju ma taani keelsest jutust tegelikult aru saan.

Laupäeval läksin Aalborgi oma noorema kontaktisikuga kokku saama. Käsime „The maze runner 2“ vaatamas ning peale seda käisime mööda poode, sest ma tahan osta endale normaalset termostassi, aga kahjuks normaalsed tassid on siin Taanis kirvehinnaga. Poed pandi ka kohe-kohe kinni, sest ju laupäev ning isegi suured kaubanduskeskused on 17:00ni avatud. Koju jõudes vaatasime kogu perega mingit multikat, aga meil ei õnnestunud inglise keelseid subtiitreid alla saada ehk siis ma oletasin kogu film, mis nad räägivad. Kui lapsed olid vooditesse ära saadetud, otsustasime The Avengersite teist osa vaadata koos vanematega. Ehk siis päris palju filmi vaatamist :D


Pühapäeval peale hommikusööki läksime koos emaga poodi ning ta andis minu kätte poe nimekirja ning mina pidin välja leiutama, mis ta sinna kirjutanud oli. Sain hakkama. Koju jõudes tegime kooki ning keetsime moosi. Ma suutsin õuna koorides päris hullult näppu lõigata…ma ikka suudan. Kell kaks tulid külalised, sest tähistasime hostema sünnipäeva ning lõpuks nägin ma ka vanavanaisa ära. Kõik on alati nii sõbralikud minu vastu, kui nad siia tulevad. Mu vanemad ütlevad koguaeg kõigile, et Hannabel räägib juba väga hästi taani keelt, mida ma enda arust veel ei tee :D peale selle kiitsid nad mind, et minu hääldus on väga hea  ning paremgi kui mõnel taanlasel. See tõstis tuju ikka täiega ning innustab rohkem rääkima.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar