Lehed

pühapäev, 9. august 2015

Nädalalõpp

Reedel pidin kell 13:00 koos emaga koolis olema ning minu üllatuseks tuli hostisa ka sinna. Koolis saime kokku direktoriga, kes tundub mega tore olevat. Sain teada, et see 2 f tähendab, et ma lähen f klassi ja kuna minu koolis on sel aastal koos minuga kuus vahetusõpilast, siis pannakse meid kõiki eraldi klassidesse. Koos direktoriga panime kokku täpsema tunniplaani ehk siis minu A aineteks on inglise keel ja vist ajalugu. Kuna ma ei ole õppinud prantsuse, hiina, hispaania ega ka saksa keelt, siis selle asemel pean mina õppima taani keelt. B aineteks on siis taani keel, sotsiaalteadused, matemaatika ja pidin ise ühe valima ning muidugi võtsin mina muusika. C aineteks on mul füüsika, kehaline kasvatus ja loodusgeograafia. Mu hostema oli lihtsalt üliõnnelik, kui ta kuulis, et sel aastal tehakse jälle muusikali. Igal teisel aastal teevad muusika klassidest õpilased (kes seda soovivad) ise muusikali. Mõned kirjutavad ise muusika, mõned sõnad ja siis õpilased mängivad ise instrumente ja koor laulab jne. Mu hostema osales kooli muusikalis 1997. aastal ning koolis üks sein, kus on postrid ja pildid alates kõige esimesest muusikalist.  Kõige vanem, mis mulle silma jäi oli aastast 1989. Direktor ütles ise ka, et kui see asi välja kuulutatakse, siis kindlasti võta osa. No selles ma ei kahtlegi :D

Sinna taani keele kursusele ma ei lähe , kuhu me mind alguses kirja panime, sest kuna meid vahetusõpilasi on nii palju, otsustas minu kooli direktor, et ta saadab meid iga nädal (2 korda nädalas) Aalborgi taani keelt õppima. Ta maksab kinni transpordi ja ka kogu kursuse (ühe inimese kursus läheb maksma 12000dkr(umbes 1600€)) . Ma olen väga happy selle üle, sest eelmises keeltekoolis oleksin ma pidanud käima õhtuti ja poleks teisipäeviti koori proovi jõudnud. Intensiivne keeleõpe kestab kuni oktoobrini. Pere otsustas, et kui mu kursus oktoobris läbi saab, siis nad ei räägi enam minuga inglise keeles. Mulle sobib. Praegu läheb taani keele õppimine päris hästi. Tegin endale sõnakaardid, ilusasti värvilised ja puha :D Olen õppinud sõnu, väljendeid ja ka lauseid (ehk pigem küsimusi). Õed ja vend on nii vaimustuses, et appi ta räägib juba taani keelt :O Siiski on mul probleem r-tähega. No ei saa kätte seda õiget, sest inglise keeles rullitakse r-tähte ja eesti keeles on see teravam. Taani keele r hoopis seal vahepeal, aga ma ütlesin hostemale, et ma tahan ja pean selle r-i kätte saama.

Peale koolis käiku läksime suvilasse, mis asub nagu mega mõnusas kohas. Morfar (vanaisa) oli juba seal ning me hakkasime kohe kooki sööma, mille me teepeal ühest pagariärist ostsime. Siin on ikka nii palju pagariärisid, kus on ikka väga häid küpsetisi. Õhtul grillisime ning peale seda sõitsime randa, et jäätist osta. Ma ei oleks elus arvanud, et mul hakkab halb jäätisest või, et mul saab jäätisest kõht täis, aga see jäätis oli lihtsalt liig mis liig :D

Õhtusöök perega (vasakult hostisa, Martha, vanaisa, Marius, hostema ja Elisabeth)

Hunnik jäätist ja mega väike vahvel



Mulle õpetati ka selgeks uus kaardimäng, mida oskavad mängida ka mu õde ja vend. Peale selle mängisime redeligolfi (?ei ole nimes päris kindel :D) ehk siis nööri mõlemasse otsa on seotud golfipall ja sa pead joone tagant viskama nii, et see jääks pulga peale rippuma. 



Järgmine hommik aeti mind üles, hommikusöök (vanaisa oli kukleid ja saiakesi toonud, jummy :D ) ja siis niisama laisklemine. Tuul oli nii vastikult külm, aga ma otsustasin ikkagi mingil määral päevitada. Peale lõunasööki läksime jälle randa jäätist ostma.



Me kirjutasime veel juurde mõned laused, mille ma pean selgeks saama ning õhtusöögiks saime pitsat. Ma lihtsalt jumaldan seda suvilate rajooni seal. Nii mõnus oli olla seal, aga kahjuks nad lammutavad selle maja varsti maha :(

Täna hommikul tegin kaneelisaiu ning koos nendega läksime mu hostõe klassi piknikule. Kõik kiitsid mu küpsetisi ning need kadusid ka laualt kõige kiiremini. Uhke :D

Homme on esimene koolipäev ning kuna see vist ei kesta minujaoks väga kaua, saan ma minna Aarhusesse oma piirkonna võp-idega kohtuma.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar