Lehed

laupäev, 1. august 2015

Laagri viimane päev ja kodu

Äratus oli juba kell 7 ning kohvri pidime me pakkima eelmise päeva õhtul. Lõpuks jõudiski kätte see päev, kui me kohtume oma vahetusperedega. Me saime hommikusööki ja siis viisime kõik oma kotid ja kohvrid ühte ruumi ning ise läksime võimlasse, kust meid ei lastud enam järgnevad 3h välja, sest samal ajal kogunesid vahetuspered üleval korrusel.  Võimlas tegime veel korra läbi oma esitlused, kirjutasime endale kirja, mille me saame kätte alles aasta lõpus, suure kalliringi ehk kõik läksid järjest ja kallistasid kõiki ning siis pidime üles minema ning oma esitlused ära tegema. Sain hakkama ja sassi ei ajanud. Hiljem mu hostisa ütles mulle, et ta filmis seda ning paari kuu pärast saan ma kindlasti naerda, kui ma seda vaatan. No okei. Igatahes, mu hostpere leidis mu üles ning mina mõtlesin eelnevatel päevadel, et kas ma kallistan neid või kätleme või ütlen niisama tere, aga nemad tulid kohe kallistama.  Kõik koos läksime alla korrusele pitsat sööma ja seal ajasime juttu. Lihtsalt nii hea tunne oli lõpuks oma hostpere näha. Käisime Kadriga ringi ja tegime viimased kallid ning siis hakkasime kodu poole liikuma. 

Ma ei oleks elus oodanud sellist teekonda koos hostperega koju. Esiteks mu vahetuspere on väga avatud ja jutukad, mis mulle meeldib. Nendega on kuidagi nii hea ja lihtne rääkida. Mu vahetusema ütles, et kui nad käivad pikematel sõitudel, siis saavad kõik autos oma laulu valida. Ehk siis ema läheb oma telefoniga YouTubesse ning ringiratast saab igaüks omale meeldiva laulu valida. Nii tegime ka meie. Peale selle ütlesid mu hostvanemad, et meie majas ning ka autosõitudel ei pea vaikselt olema, kui muusika käib ehk me võime koguaeg kaasa laulda ning seda me ka täna tegime.  Lasime neil kuulata Kauges Külas ja Goodbye to Yesterdayd ning peale selle kuulasime veel Taylor Swifti, Katy Perryt, Medinat ja Disney laule. Jap me kuulasime Let it Go-d Frozenist, sest see on mu kõige noorema hostõe lemmik laul ning me lausime kõva häälega kaasa, kaasaarvatud mu hostvanemad. Koju jõudes sõime me kooki ja jõime teed ning ootasime kuni Kadri hostpere talle järgi tuleb. Seni rääkisime mõningatest reeglitest ning kui Kadri oli ära läinud läksin mina üles asju lahti pakkima. Kuna mu hostvanemad läksid täna sünnipäevale, siis mina jäin üksi koju (hostõed ja hostvend on vanavanemate juures homseni). Kui ma nüüd päris ausalt ütlen, siis peale nädalast laagrit on päris hea üksi istuda :D Mu hostvanemad ostsid mulle külmutatud pitsat ning mingit külmutatud toitu riisi ja lihaga, kuna nad ei teadnud, mida ma söön või mitte. Kui ma seda pitsat nägin, siis sain aru, et see on minu pere, sest nad tõid mulle singi-šampinjoni pitsa (minu lemmik :D ) .


Mu hostõed ja hostvend joonistasid mulle igasuguseid pilte ja jätsid päris mitu kirja ning ma ei tea, kes täpselt selle tegi, aga keegi joonistas mulle pildi ning kirjutas teisele poole taani keeles sünnipäeva laulu, see mida meist keegi laagris kaasa ei osanud laulda. Kui ma selle ära tundsin, tuli lihtsalt suuur naeratus näole :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar