Lehed

pühapäev, 16. august 2015

Kolm sünnipäeva ja Cooperi test

Kolmapäeval otsustasin kooli minna rattaga, kuigi rattaga kahest n-ö mäest üles vändata ei ole väga tore, eriti kuuma ilmaga, aga pole hullu, saabki natuke trenni teha. Esimene tund oli jälle matemaatika ja nüüd andis õpetaja juba terve pataka mingeid lehti meile ning mina istusin jälle 1,5 h niisama, aga vähemalt mitte facebookis. Teiseks tunniks oli füüsika. Esiteks, ma sain aru mingil määral millest jutt käib ja teiseks mulle täitsa meeldis see tund :D

Õhtul tuli vanaema meile õhtusöögile, kui mina läksin klassiõe sünnipäevale.  Kuna sünnipäevalaps elab farmis ning see on umbes 15 min autosõidu kaugusel Støvringust, läksin koos teiste klassiõdedega. Jah, Annal (sünnipäevalaps) on küll kodus hobused ja lehmad, kuid nende maja on lihtsalt üli uhke ja ilus. Igatahes sünnipäev oli tore ning ma võin öelda, et tänu sellele sünnipäevale hakati minuga rohkem suhtlema.

Neljapäeval oli Anne õige sünnipäev ning kuna tema ema töötab meil kooli  kohvikus, küpsetas ta meile kooki.



Edasi tiksus päev nagu ikka. Tunnis mitte midagi aru ei saa, inimesed küsivad, palju sa tunnis aru said, ütlen, et no põhimõtteliselt mitte midagi ei saanud aru, siis nad seletavad, mis tunnis toimus :D Nädala alguses keegi mainis, et iga ajaloo tund toob keegi midagi ise küpsetatud kaasa ning selleks ajaloo tunniks oli üks poiss muffineid küpsetanud. Ma pole vist kunagi nii aeglaselt ühte muffinit söönud, kuid ma pidin ju end kuidagi tegevuses hoidma.

Toimus ka minu esimene kehalise tund siin Taanis ja mida me tunnis tegime…me tegime cooperi testi. Kõige esimesel tunnil. No johhaidii. Eriti see veel, et meile oli lihtsalt muru peale pandud köis (üks ring oli 300m) ning pidime jooksma ümber selle. Peale seda harjutasime, kuidas pesapalli mängida, mis mul tuli täitsa hästi välja.

Õhtul tulid meile külla hostvanemate sõbrad oma kolme lapsega (umbes sama vanad kui minu hostõed ja hostvend). Peale nende siin käimist sain ma aru, kui toredad minu pere lapsed on :D
Tegime veel koos hostemaga tordi hostõe sünnipäevaks.

Hostema

Reedel oli mul ainult kaks tundi koolis, millest üks oli inglise keel. Oh thank god. Õpetaja ütles kogu klassile, et kuna meil on nüüd klassis vahetusõpilane, siis me lihtsalt peame koguaeg tunnis inglise keeles rääkima. Mulle täitsa sobib :D. Tunnis pidime hakkama mingit väga vana luuletust analüüsima. Eestis ma seda poleks tahtnud teha ning see on igav, aga siin..vabalt, eriti kuna see oli paaristöö , siis me pidime inglise keeles rääkima.

Koolist koju jõudes algas hostõe sünnipäevapidu. Kohale tuli 15 tüdrukut ning kui nad kohale jõudsid vaadati mind nagu mingit imeinimest :D. Pidu oli spa teemaline ehk jalavannid, maniküür, pediküür ja soengute tegemine. Aitasin hostema sellega, kuid see oli päris huvitav..eriti kuna ma ei saanud midagi aru, kui keegi üritas minuga rääkida.

Õhtul tuli Lucca meile (minu 12-aastane hostõde, kes külastab meid iga kolmas nädalavahetus).

Laupäeval pidasime hostõe ning hostisa sünnipäeva koos sugulastega ehk siis palju uusi nägusid. Hiljem olin lihtsalt nii väsinud, kuid siiski otsustasime üht taani filmi vaadata. Tuli välja, et sellel filmil pole inglise keelseid subtiitreid, kuid mu hostisa otsustas, et ta istub filmi ajal minu kõrval ja tõlgib mulle kõik ära. See oli väga armas temast.


Pühapäev oli nagu ikka perepäev ning mina pidin õppima, kuid mu hostema aitas mind sellega. Umbes 10 lehte muusikat ning sama palju ka matemaatikat. Õnneks muusikast sain ma enam-vähem aru, ning matemaatikaga on nii, et ma tean, et ma olen seda osa õppinud, kuid nemad teevad siin asju natukene teisiti (pluss kasutavad arvutit kõigeks) ehk siis mul on veidikene raskusi ja kui ma aru saan, siis meelde mulle küll kõik see ei jää :D Matemaatika õpikut sirvides sain aru, et see on põhimõtteliselt kõik minu eelmise aasta materjal. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar