Lehed

teisipäev, 25. august 2015

Juba jälle üks nädal möödas

Esmaspäev oli tavaline koolipäev. Üritasin matemaatika tunnis kaasa teha, kuigi ma pole elus seda programmi kasutanud ehk siis mu pinginaaber tegi topelt tööd, mis on väga armas temast. Ja siis tuli probleem. Mul polnud õrna aimugi, kust ma leian oma klaviatuuri pealt võrdusmärgi. Kuna kõikidel tüdrukutel on klassis Apple arvutid, siis pidin küsima poiste käest. Ka nemad ei osanud aidata ehk siis ma pidin googeldama, kuidas leida võrdusmärki :D Ei oleks elus arvanud, et selline asi saab olla matemaatika tunni kõige keerulisim osa. No üles ma selle märgi igatahes leidsin.

Teisipäeval pidi äratus kell 6:30 olema, aga mu hostvanemad koputasid mu ukse taga juba natukene peale kuut. Kuna sel päeval oli mu hostõe õige sünnipäev, siis pidime talle laulma ning sünnipäevade ajal must have asi on taani lipp. Need olid meil kodus igal pool ja mulle anti ka üks, et ma ikka sellega lehvitada saaks. Mu hostõde sai sünnipäevaks hamstri ning hommikul anti talle kätte hamstri puur.

Mina läksin koos hostisaga Aalborgi oma esimesse taani keele tundi. Meid on seal päris palju ning mina ning Kadri oleme ainukesed, kes seal YFUga on. Minu koolist käivad seal peale minu veel 3 poissi (Itaaliast, Austriast ja Taist). Esimesel tunnil tegime kõike seda sama, mida me tegime ka aasta alguse laagris siin Taanis. Tagasi tulime neljakesi rongiga ning ma pidin ühe otsa (umbes 20km) pileti eest maksma 50dkr(6,75€), aga kuna mul rohkem tunde koolis polnud, siis sain koju minna (teised pidid tundidesse minema). Koju jõudes olin nii väsinud, et pidin lihtsalt uinaku tegema, mis kahjuks ei olnud pikem kui 10 min, sest hostema jõudis koju ning me läksime uuesti Aalborgi, et õele hamster osta. Õhtul pidid vanaema ning vanavanaisa külla tulema, aga kuna vanavanaisa oli haigeks jäänud, tuli ainult vanaema. Tegime ise pitsat, mis tuli välja väga hästi. Mina pidin muidugi jälle õppima füüsikat ja muusika teooriat (milles ma jätkuvalt väga hea pole).

Kolmapäeval oli mul pikk päev ehk siis kõik 4 tundi (seda ei juhtu just eriti tihti :D ). Esimesest tunnist läksime teiste VÕP-idega kooli nõustaja/psühholoogi (ma täpselt ei tea, kes see tädi on) juurde, et rääkida, kuidas siin asjad käivad (sest teised VÕPid tulid palju hiljem siia, kui mina) ning me lõpuks nägime ära ka tšiili tüdruku.

Meil oli ka kehaline sel päeval. Mulle isegi täitsa meeldivad need kehalise tunnid siin, sest me ei pea koguaeg midagi tulemusele tegema ja ennast parandama ehk siis asju kaasa teha on palju mõnusam. Kuna meil on tunnis poisid ja tüdrukud koos, siis jagati meid umbes võrdselt ära ning me mängisime pesapalli. Õhtul pidin taani keelt õppima, sest meile antakse igaks tunniks kodutööd ehk siis ma olin õhtuks jälle täiesti läbi.

Neljapäeval läksin jälle hommikul taani keele tundi, kuid õnneks viis mu hostema mind ära ning tuli ka hiljem järgi. Edasi kulges päev tavaliselt. Õhtul, sel ajal, kui mu hostõed ja vend peaksid juba magama, kuulsin, et mu kõige noorem hostõde (3-aastane) nutab oma toas. Ilma suurema protestita ning vanemate abita sain ta ise magama tagasi pandud. Ma olin üli uhke enda üle :D Ükskord juhtus veel, et see sama õde kondas ringi ja kui ta mind nägi, ütles, et ta tahab vett, ehk siis mina sain aru ja tema sai oma vee :D

Reedel oli esimeseks tunniks muusika. Ma vihkan ja armastan seda tundi samal ajal. Mulle üldse ei meeldi, kui me peame ise midagi kirjutama, sest ma pole muusikas nii hea ning tegelikult on see klass kokku pandud nendest, kes on muusikas natukene kõrgemal tasemel, aga samas me mängime ise muusikat ja laulame, mis on üli mõnna. Praegu harjutame üht laulu, mida me peame kogu kooli ees esitama.


Peale muusika tundi oli iga reedene kogunemine ning mingid õpilased muusika klassist laulsid (ka see toimub igal reedel). Peale selle toimus diivanite valimine. Ma ei mäleta, kas ma mainisin kunagi seda, aga teise ja kolmanda aasta õpilased saavad koos klassiga diivani ning esimese aasta õpilastele on mõeldud lauad, kus koos teistega lõunat süüa. Igatahes meie valisime endale kollase diivani.



Laupäeval läksime lõunaks Aalborgi sugulaste juurde, et kooki süüa ning jäime sinna kuni õhtusöögini. Mul oli seal suhteliselt igav kuna kõik oli ainult taani keeles, aga õnneks oli mul kaasas mu telefon ning taani sõbrad, kes minuga rääkisid.

Pühapäeval käisin Aalborgis kinos ning hiljem sai linnas veidi ringi jalutatud, aga kuna seal oli suur tuul, siis oli ka päris külm.


Minu jaoks on nii imelik, et siin võib tunnis süüa ehk siis kedagi ei häiri kui ma võtan keset tundi porgandi kotist välja ja hakkan seda järama.
Sain oma pangakaarti kätte jaaaa tuli välja et pank oli midagi sassi ajanud ning minu asukohaks pannud Hispaania, Eesti ehk siis ma ei saanud veel seda allkirjastada. Nüüd sain uued paberid kätte, kuid kuna siin tuleb kõigepealt pangakaart ning siis pin kood järgi, siis poes ma seda kaarti veel kasutada ei saa. Õnneks saan nüüd oma kuukaarti ära tellida, millega ma saan Aalborgi ja veel siin ümbruses 24/7 tasuta sõita, kuigi kui ma tahan kaugemale minna, pean ma ikka maksma.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar