Lehed

reede, 10. juuli 2015

Võimalus aidata

Hei

Minu minekuni on jäänud veel vaid 15 päeva, mis on tegelikult väga lühike aeg. Mul on juba ärevus sees olnud alates sellest, kui sain kindlalt teada oma pere, aga siiski ei ole mulle veel päriselt kohale jõudnud,et sõidan ära terveks aastaks.

Minu vahetusaasta maksumusest (5450€) on veel puudu ainult 150€, mis selle üüratult suure summa kõrval tundub imetilluke, kuid tegelikult kahe nädalaga seda raha kokku saada pole nii lihtne. Niisiis kui sul, kallis lugeja, on võimalik mind kas või natukesegagi aidata, olen ma väga tänulik. Kui võimalik, siis palun kanda toetus üle YFU Eesti kontole Swedbankis EE042200221001141378 selgitusega: Hannabel Rebane Taanis 2015/2016.

Mind võib ka aidata minu blogi jagamisega :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar