Lehed

reede, 24. juuli 2015

Viimane päev Eestis ja lahkumispidu

Heippa

Istun töö juures, lennuni on jäänud vähem kui 24h, asjad on põhimõtteliselt pakkimata, kuid kui ma eile oma riidehunnikut nägin, mõistsin, et need asjad küll 23kg piiri ei jää. Hetkel küll tunnet ei ole, et lähen ära terveks aastaks, sest no ei ole ju varem tervet aastat ära olnud. Emotsioonid on ka nagu tavaliselt, ei ole selliseid suuri muutusi. Aga ega see ei tähenda, et ma ei ootaks oma vahetusaastat.

Eelmine lõik sai hommiku poole kirjutatud, nüüd aga istun kodus, umbestäpselt 14h on jäänud, kohver pakitud ja kohver kaalub 22kg, mis tuli üllatusena, aga no super ju :D. Mu koer on mega solvunud, sest ta teab, et kui kohver pakitud, siis on jälle kuskile minek. Ja talle lihtsalt ei tee kuidagimoodi selgeks, et ma tulen ju tagasi.

Kingid perele


Eile toimus lahkumispidu oma kõige kallimate sõpradega, Kristiina küpsetas mulle koogi ning me istusime niisama ja ajasime juttu. Kingituseks sain kollaaži, mille nad käskisid mul kaasa võtta :D Ära minnes toimus ka kalliring ning siis tõmbas juba natukene nutuseks.

Evelin kahjuks puudub pildilt



See laul oli lahkumispeo soundtrack :D



Ja järgmine postitus tuleb juba Taanis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar