Lehed

kolmapäev, 1. juuli 2015

Minu host pere

29. juunil (täpselt päev pärast ELO) sain lõpuks kõne YFUst, et nendeni on jõudnud Taanist info minu pere kohta. Tundub, et ikka on sama pere, kuna just öeldi, et lõpuks on info nendeni jõudnud. 
Ma hakkan elama suhteliselt Põhja-Jüütimaal (natuke googeldamist, siis Rebildi vallas) ja Støvringu linnas . Minu sealses kodulinnas elab ~7000 inimest ehk siis umbes sama suur kui Elva.

Minu peres on: 
Pereema Louise – õde
Pereisa Rasmus – koolidirektor
Õed: Elisabeth (6a.), Martha (3a.) ja Lucca (12a.)
Vend: Marius (9a.)
Ja mul on kodus ka hamster :D 
Lucca on Rasmuse tütar, kuid elab koos oma emaga. Ta käib külas iga kolmas nädalavahetus.

Hakkan käima Støvring Gümnaasiumis, esialgu tundus see olevat mega suur kool, kuid hiljem vist sain aru, et koolis käib umbes 500 õpilast niisiis ei olegi väga hull.

Ma olen ise täiega rahul, et sain just väikelinna. On vähemalt lootust, et sulandun kergemine sisse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar