Lehed

kolmapäev, 29. juuli 2015

Laagri 5. päev

Hommikul oli juba kell 7 äratus. Kui muidu lihtsalt koputatakse uksele või lastakse mingit laulu äratuseks, siis täna käidi vist trummi taldrikutega ringi ja kolistati nendega. Ei, see ei olnud tore.

Ma sain lõpuks jälle süüa šokolaadi plaatidega saia. Mulle tegelikult meeldib, et see on tume šokolaad. Peale hommikusööki sõitsime Odensesse kõigile, kes tulid Euroopa riikidest elamisluba tegema. Sealt edasi läksime Egeskovi lossi. Seal lossis sees sai käia, aga midagi ei tohtinud puutuda ja kui me sisse läksime, rabati minult veepudel käest ära ja topiti kilekotti, sest seal ei tohtinud ei juua ega süüa. Lossi ümber on väga suur hoov ja seal hoovis olid veel erinevad näitused, vanad autod, jalgrattad, mootorrattad, nukud jne, mis oli üli äge. Peale selle oli seal mingisugune seikluspargi raja laadne asi st kõrgel puude otsas jalutamine. Hoovis oli veel suur labürint. Me üritasime leida väljapääsu, aga pärast pikka ringi tatsamist otsustasime, et pigem läheme tagasi sealt, kust me tulime.

Majad Odenses
Foto:Kadri Kiiker

Loss
Foto:Kadri Kiiker
Foto:Kadri Kiiker

 Lossi tagahoov
Foto:Kadri Kiiker

Paabulinnud jalutasid ringi ja sõid sibulapealseid
Foto:Kadri Kiiker

Meie ägedad vabatahtlikud
Foto:Kadri Kiiker

Meie lend
Foto:Kadri Kiiker

Vabatahtlikud (see, kes taga istub on Izzy ja ees seisab Christian - meie kodugrupi vabatahtlikud)

Ma lihtsalt ei taju seda taani ilma. On mega ilus ilm, 2 minutit hiljem sajab paduvihma, siis on jälle okei ilm, mõni minut hiljem selgest taevast jälle padukas. Juba vaikselt teen siin plaani, et vaja läheks lisa paari jalanõusid, korraliku vihmamantlit ja kummikuid ning ega vihmavari ka paha ei teeks, sest ma arvasin, et tuul on ikka väga kõva koguaeg, aga ei.


Täna õhtul pidime kõik koos filmi vaatama aga meie oma kodugrupiga (Eesti, Läti, leedu) istusime maha ning arutasime, mida teha reede õhtuses talendi shows. Otsustasime, et teeme hoopis video, kuna meie grupis on kaks inimest, kellele pakub huvi filmide tegemine, siis jäi asja filmimine ja kokkupanemine nende ülesandeks. Kõige lambikam asi kogu selle veedetud aja jooksul oli see, kui me istusime kõik koos ümber laua ja arutasime milline paber maitseb kõige paremini (kohe näha, et mitte väga normaalsed inimesed :D ). Aga mulle meeldib meie kodugrupp ja me oleme suhteliselt lähedaseks saanud.

Jah seda teksti tundub iga päev liiga palju, aga kuna ma olen nii laisk ja topelt päevikut ei viitsi pidada, siis läheb kõik siia kirja :D Ehk siis sorry, aga ma kirjutan, et endal oleks hiljem hea lugeda :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar