Lehed

pühapäev, 26. juuli 2015

Aasta alguse laager

Hei

1.Päev

Hommikul pidin kell 7 juba tõusma, et jõuda lennujaama õigeks ajaks. Oma vanaemaga ja koeraga pidin juba Elvas hüvasti jätma ning ütlen ausalt, et pisarad ei olnud enam kaugel. Sealt edasi läksime lennujaama. Lennujaama tulid mind ära saatma minu pere (kahjuks vanem venna ei saanud tulla), Kristiina ja Elo. Ma ei nutnud…kuid ega seegi kord pisarad kaugel polnud. Igatahes, meie lennuk läks kell 13:25 ning lendasin koos Hanna-Briti ja Kadriga.

 Lennujaamas

Veel Eesti kohal


Lend läks ilusasti, jõudsime kohale ja kohvrid saime ka kätte, kõik tip-top. Kuid lennukist välja astudes tundus, nagu oleksime astunud vihmametsa. Vastikult niiske ja lämbe ning ega lennujaamas sees parem polnud, aga too tolleks. Lennujaamas ootasid meid YFU vabatahtlikud ja kaks prantsuse kutti. Koos pidime veel ootama tüdrukut Itaaliast, kuid kui ta kohale jõudis tuli välja, et tal oli kohvri ratas katki vms, ehk siis me ootasime veel. Lõpuks läksime metroo ja bussiga ühe maja juurde, kus ootasid meid teised VÕPid, kes olid seal juba terve päeva koos olnud ja mõned isegi öö veetnud ning kõik koos sõitsime bussiga kõige pealt McDonald’sisse. YFU tegi meile eined välja ja sealt edasi Taani keskmisele saarele, kus toimub kogu see aasta alguse laager. Bussisõit oli pikk, 2.5h ja ega ma siis ei võtnud üles bussi kaasa ei pusa, ei kõrvaklappe ega midagi. No juhtub. Kohale jõudes jagati meid tubadesse ja mina olen toas Emiliaga Saksamaalt. Kuna sakslased tulid kõik bussiga, siis nad said veel siin süüa. Mul oli niiiii kahju, et mul kõht täis oli, sest neile tehti seda mega head Taani jõulupraadi, mis mulle hullult maitseb, aga no vot ei jõudnud süüa. Ja lisaks veel sellele hakkas mu kohver juba lagunema ehk siis logo on pealt läinud. Peale selle igatsen oma kummikuid ja lisa paar ketse oleks ka super :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar