Lehed

esmaspäev, 27. juuli 2015

Aasta alguse laager 3. päev

Äratus oli kell 8 ja siis hommikusöök. Ma ei tahaks üldse saia süüa, aga see sai siin…lihtsalt nii hea ja pehme ja taanlased söövad seda koos šokolaadi plaatidega. Ma suht kindel, et nad ei pane sinna alla võid, aga ilma on nagu natuke kuiv, muidugi nemad ise söövad juustusaia/leiba moosiga :D

Edasi tuli jälle group sessioon ning täna liitus meiega veel üks vabatahtlik Christian, kes oli ise Taanis vahetusõpilane Rumeeniast. Meile jagati mapid ja märkmikud ehk siis läheb õppimiseks. Peale seda tuli lõunasöök, siis õppisime edasi, siis kohvipaus (mega palju kooki :D ) ja siis uuesti õppima. Täna õppisime ära enda tutvustuse, mida me esitame laupäeval, kui kõikide vahetuspered siia jõuavad. Peale selle veel numbreid ja hunnikus sõnu. Peale õppimist tuli lõpuks õhtusöök. Ma pole vist veel maininud, aga söögid on siin täiega head. Nad teevad meile traditsioonilisi taani toite ja siin on väga raske mitte liiga palju süüa, sest ma tahan ju kõike proovida. Peale sööki jagati meile mänguraha, mille eest me saime koridoris kummikomme osta. Ma olin lihtsalt nii uhke enda üle, et ma oskasin küsida taani keeles kommi (mis siis, et see lause oli  seinale kirjutatud :D ). Õhtul mängisime Kuldvillakut.


Ma lubasin Alexandrile (vabatahtlik), et homseks õpin ma enda tutvustuse pähe :D Ise tahaks homme juba numbreid ka osata, aga eks näis kuidas sellega läheb :D 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar