Lehed

esmaspäev, 27. juuli 2015

Aasta alguse laager 2. päev


Hommikul ärkasin üles kell 5, siis kell 8 ja lõpuks veidi enne kella 9. Nii palju siis sellest inimesest, kes kunagi harrastas poole lõunani magada. 10 minutiga olin ma valmis nagu laagrites tavaliselt olema peab, aga ei, hommikusööki saime alles kell 10. Peale seda oli kolm tundi vaba aega, siis lõunasöök ja siis veel vaba aega.  Me ei hakanud mingeid töötubasid enne tegema, kui kõik VÕPid olid kohale jõudnud, sest täna lisandusid veel kolm inimest Ungarist ja mõned Mehhikost. Edasi tulid töötoad ehk meid jagati maade järgi ära. Meid oli kokku kuus, meie, kaks kutti Lätist ja üks tüdruk Leedust + kaks vabatahtlikut Thy ja Izzy. Täna me mängisime speed datingut ehk siis kõndisime paaris üksteise kõrval ja rääkisime juttu. Täna ma tunnen, et mu inglise keel on kõvasti arenenud, sest eile oli küll tunne nagu oleks ikka täiesti algaja :D Otsustasime eestlastega, et söögilauas me ei istu enam koos, vaid kõik eraldi, sest muidu me rääkisime lihtsalt eesti keelt. Olen tähele pannud, et inimestel on pundid tekkinud, ehk siis sakslased, jaapanlased ja kõik teised :D Tegelikult on meil ka väike punt tekkinud kus oleme meie eestlased, leedu tüdruk, kaks tüdrukut Belgiast ja tüdruk Itaaliast pluss-miinus mõned inimesed.

Mulle meeldib see, et söögilaudadele on kleebitud suvalistele kohtadele sõna vabatahtlik ning nendele kohtadele peavad vabatahtlikud istuma. Nendega on alati tore juttu ajada.

Õhtul pidi olema meil 3h mänge ja me mõtlesime, et no johhaidii see võib küll igav tulla. Aga nagu arvata võib, oli asi täpselt vastupidine. Meid jagati gruppidesse meie elukoha järgi Taanis. Meie grupp oli kõige väiksem (mina, Kadri, Daria Itaaliast, Ana Sofia Mehhikost ja Jan Saksamaalt) ja me elame kõik suhteliselt Põhja-Taanis. Igatahes me pidime oma grupiga käima läbi 10 punkti ning kui me seal oma ülesandega hakkama saime, siis nad andsid meile teatud koostisosad. Meil läks suhteliselt napilt, et me vispli saime, sest ühes järgnevas punktis andsid nad meile vahustamata vahukoore. Lõpuks pidime me oma grupiga nendest koostisosadest tordi valmis tegema. Meie üllatuseks maitses see mega hästi.

 Mina ja Daria (Itaalia)

Meie rühma tehtud kook

Täna ei sadanudki kordagi ja päike paistis :D (aga tuul oli ikkagi). Õhtul otsustasin, et võiks üleni dušši alla minna. Aga tuli välja, et meil ikka veel pole sooja vett. No läks siis jääkülma veega :D

Ma ei tea kas mulle kirjutavadki inimesed tavaliselt facebookis palju, või on see nii ainult praegu, kui ma hoian oma telefonist ja arvutist päev otsa eemale, aga see on küll midagi uut, et mu telefonil on teise päeva lõpuks ikka 60% akut alles :D



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar