Lehed

teisipäev, 28. juuli 2015

Laagri 4. päev

Hommik oli nagu hommik ikka. Mul oli niiiii kahju, et täna polnud hommikusöögiks neid šokolaadi plaate L. Täna tuli meile loengut pidama YFU kontorist kaks inimest ja peale selle öeldi, et kohale tuleb ka kohalike uudiste kaameramees, et meid filmida ja siis mõned said vist intervjuud teha. Ja ma veel täna lootsin, et võid dressipükstega ringi joosta, aga ei, pidin ikka midagi viisakamat jalga viskama.

Täna kirjutasime taani keele tunnis vahetusperele postkaarti ja panime posti. Me ei jõudnud eile väga palju keelt õppida, aga täna juba kirjutasime kirja. Sealt edasi käisime peaaegu kogu raamatu teemad läbi…ehk siis vääääga palju informatsiooni. Lõpuks mõistus ei töötanud enam üldse :D ja kui vabatahtlikud nägid, et me olime väga väsinud (ja vihma tol hetkel ei sadanud), läksime me välja, kus me pidime esitama oma laupäevast esitlust. Kuna laupäeval tuleb palju inimesi, siis me peame väga kõva häält tegema ja, et seda harjutada kõndisid nemad järjest kaugemale ja meie pidime peaaegu karjuma.

Ühel vabatahtlikul oli täna sünnipäev ja me pidime kõik sünnipäeva laulu talle laulma. Meile öeldi, et ümisege kaasa kui sõnu ei tea, aga see polnud isegi selle klassikalise viisiga! Seega kahjuks jäi laulmata, aga ma vähemalt oskasin täna talle taani keeles palju õnne soovida :D Jälle olin mingi mega uhke enda üle :D

Õhtul olid meil mängud ehk me pidime oma tiimiga (kõik me viis, kes lähevad põhja elama) käima läbi kõik punktid ja asju tegema, nt kotijooks, otsi üles pudelikork mingi pasta segu seest kinnisilmi, kanna muna lusika peal jne. It was fun. Ja mis te arvate, kes käis täna jälle jääkülma dušši all. No ikka mina yay :D

Ma vist veel ei ole seda maininud, aga ma leidsin siit laagrist oma vanema tugiisiku üles. Ta on köögis kokk koos oma abikaasaga.

Aaa ja peale õhtusööki saime magustoiduks rødgrød med fløde (seda lasevad taanlased alati välismaalastel hääldada) ehk siis seal sees on purustatud punased marjad ja seda süüakse piima või vahustamata vahukoorega. Tegelikult maitses päris hästi.

 Üks pilt kah googlest




Ja nüüd on neljanda päeva lõpp ja mu telefonil on veel 40% akut järel. Wohoo :D


No nii igaksjuhuks viskan ka siia alla selle video lingi: http://www.tv2fyn.dk/article/522377?autoplay=1&video_id=83757

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar